May 31, 2012

MMT (Minggu Mesra Taman)

Assalammualaikum...
Haa...ni lah hari yang di-tunggu2 selama ni. Sebab da tangguh hari tu, cuti kali ni baru jadi. Huh! Seronok...mula2 nya. Tak seronok bila senior tu wat sesi kaunseling pulak. Dah aku rase laen macam da ngan senior2 ni. Tapi kalau dipikirkan alek memang elok dan betol la apa yang diorang buat tu. Erm...camping kali ni sangat dekat la ngan rumah aku. Kat Tapah je, D'Alam Damai Campsite, Chenderiang. Dekat ngan Lata Kinjang. Asal lah diorang tak cakap awal2. Takkan mase buat servey tak tau kem tu dekat ngan tempat ape. Tah la..bia la. Sekarang ni nak cerita pasal MMT. Hehe. Kan aku da agak da...Ade seorang senior ni mang senior mase kat poli dulu, senior Taekwondo la tapi... Ape yang bes nye mase kem tu. Haa.. Kat sane baru la kite nampak diri mereka yang sebenar2 nye mane yang kite tak nampak lagi la kan. Haha. Di samping leh kenal2 dengan senior2, nak ngorat tak dapat lah pulak. Haha. Erm...malam pertama je aku tido kat luar khemah dengan Jaja. Nyamuk memang banyak tapi da pasang ubat nyamuk da oke la kan. Malam kedua...erm..mang tak leh blah la..nyamuk dia MasyaAllah...macam ape je. Banyak giler! Da tu panas pulak tu. Baru dapat lelap jap pastu aku bangun ngan Jaja sebab tak tahan nyamuk banyak. So,kitorang pon masuk la dalam khemah. Erm... Baru la selesa tidur tapi tak cukup tidur sebab tidur agak lewat. Kat sane ade wat aktiviti flying fox, abselling, pastu jungle tracking, masuk dalam ayor. Da la orang tengah ABC. Huhu. "No excuse" kate nye... Nak wat macam mane, redha je la... Huhu. Dan ade 1 babak yang tak leh di lupakan la...aku punye group trio ni...hahha. Kelakar kot dengan kasot yang same pattern, saiz pon same.. Sebab beli same2. Haha... K la... kat bawah ni sedikit sebanyak gambar yang boleh dikongsikan. ;)






No comments:

Post a Comment