June 3, 2012

Exotic Reunion

Tema : Exotic
Ahli : 7 orang je (Aku, Sob2, Ayap, Paly, Wafie, Sepet n Yam)
Tarikh : 02 Jun 2012, Sabtu
Tempat : Mid Valley Megamall, KL
Masa : Dari tengah hari sampai malam. ;)

Gembira la. Sangat2 gembira dapat jumpa kawan2 sekolah dulu. Kalau sebelom ni jumpa tapi tak berapa nak tegur pon n selalu tegur dalam FB je, tapi semalam... boleh dapat duduk semeja, makan2 bersama, gelak2 bersama. Hahaha. Tapi aku macam tak berapa nak gelak sangat la. Mereka je yang sangat seronok. Sebab aku amcam taktau ape2 yang mereka bualkan. Kadang2 aku menyampok je sikit2. Hahah. Tapi kasihan kat mereka sebab nak layan kerenah aku satu je...bab makan! Hahah. Aku da lapar giler, waktu makan tengah hari pon da terlepas...jam menunjukkan pukul 3. Jalan2 sana sini sebab nak tunggu seorang lagi kawan an. So,lepas tu decide nak makan apa dan kat mana.. Mereka nak makan McD je coz senang kot. Aku sebenar nye da boring jugak makan McD je. Hahaha. Lagipon perot tu lapar sangat nak makan yang berat2,macam nasik! Huhu..Lepas tu mereka cakap aku pergi la beli nasi,then mereka beli McD take away makan sama2 dengan aku. Lepas tu aku taknak la macam tu. Terpisah sana sini.. Jadi nye aku pon terpaksa dalam rela ikot la jugak pergi makan McD. Haa...selera bes0 la kate kan..Order la Big Mac.. Amek kaw! tak muat mulot aku nak nganga. Hahah.. Tapi macam belom kenyang la.. Hahah.. Lepas tu mereka suroh aku abeh kan french fries tu... Memang aku yang abehkan la pon. Bongok la mereka2 ni.. Baru mereka tau aku macam mana sebenarnya. Erm... Lepas tu pergi jalan2, tangkap2 gambar, pergi maen cat2, teman Yam pergi kedai buku MPH.. Lepas tu aku start lapar balek. Aku da cakap kat mereka ni aku rasa nak makan laksa la sebab mereka asyik sebot2 pasal laksa la, ayam golek la (sebab mereka nak 'bahan' Sepet and Paly.hahaha). Mereka ingat aku maen2 agak nye... Haa... Syok sangat bersembang kat tengah2 jalan tu... Maybe mereka tengok muka aku da laen kan, tu yang mereka pon cepat2 la decide pergi tempat nak minum2. Haa...tau pon takot. Hahah.. Memang pergi foodcourt...and memang aku je yang pergi order makanan. Mereka order air je... Lepas tu Paly pon menyusul jugak beli makanan.. Pergh... Baru dapat makan nasik and kuah tomyam.. Mak aih... Tomyam dia pedas,mang kaw! Huh!
Lepas lepak2 kat foodcourt tu baru balek... Hmmm...baru 7 orang an... Kalo lagi ramai macam mana la agaknye an..mesti asek kena bahan je ngan budak 3 eko tu (TRIO) ---> Wafie, Ayap n Sob2.
Di bawah ni gambar2 aku dengan mereka semalam... ;)

Padan muka korang. Hahah!

Bersama Wafie, Sepet and Cekgu Yam..

Kat kedai Toys

Maen cat2... Macam kartunis an?

Ni hasil nye maen cat2 ;)

TRIO : Mereka yang macam dah kena rasuk! grrr!!



NOTA KAKI : Tak sanggup nak berpisah.. Rasa nak bermalam bersama2, nak berkumpul sama2 lebih lama. Huhu!

No comments:

Post a Comment